VI sesja Rady Miejskiej w Brusach
- Data posiedzenia
- 29-11-2024, godz. 11:00
- Miejsce posiedzenia
- sala konferencyjna, Urząd Miejski w Brusach ; ul. Na Zaborach 1 ; 89-632 Brusy
Porządek obrad
- 1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
- 2. Przyjęcie protokołu z IV i V sesji Rady Miejskiej.
- 3. Przedstawienie porządku obrad.
- 4. Informacja Burmistrza Brus o podejmowanych działaniach.
- 5. Informacja z działalności komisji stałych Rady Miejskiej.
-
6. Podjęcie uchwał w sprawach:
- 6a. zmiany uchwały budżetowej Gminy Brusy na rok 2024
- 6b. zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brusy na lata 2024-2035
- 6c. wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego dotyczącego przekazania przez Gminę Brusy części zadań Gminy Brusy z zakresu organizacji publicznego transportu zbiorowego
- 6d. podatku od nieruchomości
- 6e. wysokości stawek podatku od środków transportowych
- 6f. obniżenia ceny skupu żyta dla celów wymiaru podatku rolnego w 2025 roku
- 6g. wprowadzenia opłaty miejscowej
- 6h. wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty
- 6i. przyjęcia Rocznego Programu Współpracy Gminy Brusy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na terenie gminy Brusy na rok 2025
- 6j. przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2025 rok
- 6k. przyjęcia Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej i Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej na lata 2025-2030
- 6l. uchwalenia Strategii Rozwoju Centrum Kultury i Biblioteki im. Jana Karnowskiego w Brusach do 2030 roku
- 6m. zamiaru likwidacji filii bibliotecznej w Małych Chełmach – Centrum Kultury i Biblioteki im. Jana Karnowskiego w Brusach
- 6n. zmiany uchwały XXV/211/21 Rady Miejskiej w Brusach z dnia 23 czerwca 2021 r. w sprawie przyjęcia planu nadzoru nad żłobkami, klubami dziecięcymi oraz opiekunami dziennymi w zakresie warunków i jakości świadczonej opieki nad dziećmi do lat 3
- 7. Interpelacje zgłoszone przez radnych wraz z odpowiedziami.
- 8. Sprawy organizacyjne.
- 9. Zamknięcie obrad.